Instagram: @finahem
Mejl: info@unikau.se







onsdag 12 februari 2014

Gör själv tips!

Christina berättar hur hon gjort för att få resultatet av nedanstående fantastiska målade flaskor;
"Jeg vasket flaskene godt og fjernet etiketter og lim. Så brukte jeg gulvmaling fordi den er mer slitesterk enn vanlig maling. Det går også fint å bruke bengalack. Jeg strøk malingen på med en liten ( Jordan ) pencel :) Det er viktig og se til at malingen ikke renner. Gulvmalingen dekket godt så jeg brukte bare ett strøk :) Flakene brukes både som lysestaker og vaser til blomster og grener :)"





Snygga inredningsdetaljer från
www.houseofmill.se
Alltid fraktfritt!

 





Liselotte / @housebyliselotte delar med sig av tips:
"Stenburen har vi svetsat ihop med armeringsjärn och fyllt med lagom stora stenar för att täcka en stubbe.
Sen har vi gjort en stolpe 95*95 brädor 120*22 där vi har textat väderstrecken på."
"Hörnsoffan och bordet har vi snickrat själva eftersom vi inte har hittat några möbler som passar.
Använt oss av 45*45 reglar 120*22 brädor ribbottnar och madrasser ifrån ikea.
hjul ifrån claes ohlsson."

"Dekorerat väggen med våra födelseår på brädor samt första bokstaven på våra förnamn
kuddar ifrån hm home."




Lines fina bänk
"Jeg har lenge lett etter den perfekte benken til spisestuen, men det har vært vanskelig å finne den rette. Det finnes mange tøffe benker, men de er ofte kostbare. Ønsket en dyp benk slik at jeg kan kunne ha mange lekre puter på den. Elsker puter, de gjør så mye av interiøret! Også er det enkelt å skifte fargetema i et rom med nye puter. Muubs spisebordet er utrolig lekkert og hvorfor ikke bruke bordet som inspirasjon og lage en diy benk! Med god hjelp fra svigerfar ble resultatet lekkert!
Instagram bruker jeg som inspirasjon og håper også at jeg kan inspirere andre. Liker diy prosjekter og kreative ideer.
Min instagramprofil er @linedahlen"





Inga kommentarer: