Instagram: @finahem
Mejl: info@unikau.se







tisdag 25 februari 2014

Inspiration på tv & i butiker

Idag tittade jag på ett av mina favorit program "Property Ladder". Där hjälper fastighetsexperten Sarah Beeny amatörer med råd inför renoveringar av fastigheter.
Sitter nästan alltid med tv-kontrollen hårt i hand för att jag vet att det alltid kommer med så många fina inspirations tips. Då vill jag pausa och ta kort. För vem vet kanske kommer det en dag då jag förverkligar dem? 
I dagens avsnitt visade man upp 2 fina handfat. På träbänken hade man dekorerat med vackra stenar i massor mellan dem. Fint och visst är det en rolig och annorlunda ide?

Gillade också det här lite rås badrummet. Alla material i sten och jag tycker att just nivåskillnaden är en rolig ide. 

Nu på kvällen tog vi en tur till Ikea och Chilli. Bara för att kika lite och få inspiration. Jag fastnade för två saker på Chilli. 

Det här är väldigt stora ljuslyktor med skinnband. Skulle passa fint på landet. 

Den här kudden med skinndetaljer kommer passa fint i vår loungesoffa på altanen.




Just nu tillverkas Apotekarns egna keramik i Marocko! Vår keramik kommer att ha Apotekarns stämpel i botten.
www.apotekarns.com
 



 










Inga kommentarer: