Instagram: @finahem
Mejl: info@unikau.se







tisdag 1 april 2014

April, april...

April, april jag kan lura dig vart jag vill!
Någon som blivit lurad idag?
Jag har klarat mig och faktiskt glömt bort att luras. 
April - för mig betyder det att det är dags att börja vårpynta både inomhus & utomhus.  

Precis som @hjemmehososs vill jag också ha tulpaner på matbordet. Kanske man skulle åka in till Hötorget och köpa sig en bunt:-)
Trots lite ljusare kvällar, vill man fortfarande tända lite ljus. @hannenov har fantastiskt fina lyktor, som passar året om. 



Alltid fraktfritt inom Sverige!
www.houseofmill.se



Ut med utemöblerna. Nu ska det gottas i solen. @josefin_karsbergnetz har gjort iordning en mysig kaffehörna. 
Bort med dörrkransar med barr & kottar. Varför inte ersätta med en mer vårig/somrig krans. Funderar på att göra en vacker krans av snäckor. Inspiration har jag fått av @kristywicks


Inga kommentarer: