Instagram: @finahem
Mejl: info@unikau.se







fredag 30 maj 2014

Det blev en tur till IKEA

Trist väder blev lika med IKEA för min del idag. Jag var inte ensam om det beslutet kan jag säga. Men trots mycket folk så kunde jag hitta lite inspiration.
Den här vägglampan t ex vore ju jätte snygg att hänga på husfasaden. Eller hur?


www.HOUSEOFMILL.se



Jag tittade lite efter tavlor. Gillar mest äkta konst. Men visst skulle väl den här tavlan med skedar vara fin i ett kök eller matrum?

Den här tavlan med fågelmotiv gillar jag väldigt mycket. Kanske blir det till att återvända till IKEA och låta en sådan få flytta in i vardagsrummet på landet. 


www.JBHOME.se


Och det här gänget av tavlor skulle ju passa bra i gäststugan. 

Med mig hem fick jag dock bara lite vinglas den här gången. Kram på er. 




Inga kommentarer: