Instagram: @finahem
Mejl: info@unikau.se







måndag 24 november 2014

Julklappar redan nu:-)

Jag har inte ens börjat äta min gröt för att göra Tomten nöjd. 
Ändå har jag redan fått några klappar som jag bara måste få visa för er. 

Min kära svägerska är en riktig pysseltjej och en mycket duktig sådan. Så pass att jag tycker att fler borde få ta del av hennes fina saker & jag tjatar på henne att hon borde öppna ett företag & sälja sina fina saker. 
När vi träffades i helgen satt hon och slutförde den här gigantiska och superfina Tomten. 
Och hur glad blev inte jag när hon sa att den ska få flytta in hos oss. 


Den stora Tomten får sällskap av denna lilla stickade "mini" som jag fått vid ett tidigare tillfälle av min svägerska. 


Och som om det inte vore nog så fick jag också en present från min fina & pysslige vän @signerataj. 
En så söt dekorerad påse med vacker julig tändsticksask. 
Den ska ligga framme på bordet under julen och kommer antagligen användas flitigt-för många ljus tänds hemma hos oss under julen. 
Mer av @signerataj 's fina saker hittar ni naturligtvis på hennes instagramkonto, men även på:

Inga kommentarer: