Instagram: @finahem
Mejl: info@unikau.se







tisdag 16 december 2014

Jul för våra fyrfota vänner

Idag tänkte jag ägna bloggen åt våra älskade husdjur.
För visst är de också en del av familjen och ska få en känsla av julen. 

Vi har 2 katter & en hund. Katterna brukar nöja sig gott med lite lyxigare burkmat och sen får de väl en och annan räka från julbordet. 
Men så hittade jag den här söta kattleksaken på en utländsk kattsida. 
Om jag hittar den i någon djurburik så blir det även en söt liten pepparkaksgubbe i julklapp till dem. Man kan tydligen fylla den med mynta också. 

Vår hund blir också julfin på julafton. Hon bär faktiskt upp den här julscarfen med stolthet. Här är ett foto från förra julen. 

Självklart kan man klä hunden ännu mer juligt. Men min skulle inte uppskatta det. Men visst är väl nedanstående hundar söta?

foto:devote


foto: devote

Våra katter kan jag lova skulle klösa sönder oss om vi försökte få på dem en tomtedräkt. Men visst är väl den här kissen julsöt?
foto:devonrex



Håll utkik. Ny gårdsbutik och webshop på gång. Kolla in @hemmahosjeanette på Instagram






Leksaker till hundar i julens tema finns det tonvis av. Så julklappar blir inte svårt att finna. 




Veckans erbjudande är 10% på hela Green Gates sortiment. 
















Inga kommentarer: