Instagram: @finahem
Mejl: info@unikau.se







tisdag 20 januari 2015

Ansiktsmask: Test & erbjudande

För en tid sedan testade jag Maybeauty's fotmask. Det gav så gott resultat att jag kontaktade dem för att ni mina följare på blogg & instagram skulle få information och en superbra testa-på-rabatt.
Responsen blev så bra och positiv att Maybeauty nu vill ge oss möjligheten att prova på deras ansiktsmask. 



Detta med 30% rabatt! 

Så jag och min dotter (15 år) tog oss en hemma-spa dag för att testa denna mask. 
1.Först rengjorde vi våra ansikten noga. 
2.Sen applicerade vi denna mask i våra ansikten. Och positivt överraskade blev vi av att denna mask doftar ljuvligt. 
Nu väntade 30-45 min väntan. 


3.Så när väntetiden tagit slut så var det bara att dra av masken.


 Måste erkänna att det kändes lite, men det kändes positivt som om man verkligen fick med sig allt som behövdes rensas bort.

4. Resultat & slutsats
Jag: "Ansiktsmask som doftade gott. Var lätt att både sätta på och dra bort(även om det kändes lite:-). Huden känns nu lenare & mjukare. Jag hade inga större problem med min hy innan förutom att jag var torr och flagnade en del i pannan. Hudkrämer har inte lyckats återfukta detta, men efter den här behandlingen är det borta. Det här kommer jag fortsätta använda."
Dottern: "Luktade gott. Rolig att använda och nu efter känner man sig mycket fräschare"

Nu är det din tur att prova!
Gå in på www.maybeauty.se
Välj produkt: Face Mask
I kassan skriver du rabattkoden: finahem30

Lycka till!


Inga kommentarer: