Instagram: @finahem
Mejl: info@unikau.se







tisdag 24 februari 2015

Dagens bilder som fått mig att le..

Varje dag strömmar det in bilder, bidrag från er alla goa. Tänk vad bra jag har det som får gotta mig i alla dessa bidrag. Tyvärr finns inte tiden till att lägga ut dem alla. Några hamnar på instagram och ibland hamnar några här på bloggen. Idag tänkte jag dela med mig av några av de foton som faktiskt fått mig att dra på smilbanden:-)


Hur glad blir man inte av det här färgglada fotot på tre stycken söta Pippi Långstrump's?! Underbart foto!
Foto: @isa_rustaupp

Härligt vårtecken & vem blir inte lite extra glad över det?!
Foto: @saras_hemljuvahem









Måste nog införskaffa några stycken själv. Lekfulla, färgglada och visst får man en känsla av att livet är ett stort enda kalas med de här i taket?
Foto:@timea_m

Inte bara en härlig lunch, en fantastisk bild. 
Foto: @48kvm

Nej jag har ingen aning om vem den här lilla sötisen är, men visst kan man inte annat än att le när man ser söta bebisar?
Foto: @sambohjelm

Solen tittar in och fikat är dukat på brickan. Kanske hittar man en plats i lä i solen?
Foto: @dimplabatu

Kunde inte sluta skratta. La ut denna bild på instagram. Ett otroligt snyggt sovrum tänkte jag. Sen tog jag en extra titt på de där käcka tavlorna - vad föreställde dem egentligen? Hi hi..
Foto: @livingbyanna

Nu blev jag påmind om att familjen faktiskt har en London resa framför sig (April) & vad härligt det ska bli. 
Foto: @backkullan

Före och efter bilder blir man alltid glad över. Att se hur fint man fått det här, blir man väldigt glad över. 
Foto: @hverdagslykkelise

@Fiashem bjuder på "naken chock" skriver hon...och jag skrattar. Hoppas mannen i hennes liv uppskattar att han nu finns här för beskådning:-)

Den här ljusstaken är så fin, leendet på mina läppar beror nog på att jag snart själv kommer bli ägare till en fast i svart:-)
Foto: @lapptussan

Önskar alla en härlig kväll och hoppas att även ni blivit på bra humör efter dessa bilder. 
















Inga kommentarer: