Instagram: @finahem
Mejl: info@unikau.se







fredag 13 februari 2015

Färglöst kontra färgstarkt

Idag kikar vi in i två hem. 
Två helt olika hem kan tyckas. Men en sak har de gemensamt de följer sin stil troget. 

@Boidalen bjuder på dessa härliga bilder från sitt hem. 







Visst blir man glad när man kikar in hos @Boidalen?









@Sunnivainterior spar däremot på färgerna. Svart och vitt är konceptet här. Och vilka snygga bilder dessutom!
















Sen måste jag få avsluta dagens blogginlägg med att visa en härlig bild på mig och min son. 
Den här bilden är tagen för snart tio år sen. Och tänk idag fyller den här lilla killen 16 år. Inte så liten längre, men trots att jag får ställa mig på tå när vi kramar om varandra så är han allt fortfarande mammas lille kille. Grattis Anton!











Inga kommentarer: