Instagram: @finahem
Mejl: info@unikau.se







måndag 22 juni 2015

Älskade sommarhus

Sommaren är här och förhoppningsvis mer värme. Många av oss spenderar somrarna i sitt älskade sommarhus/fritidshus. Andra kanske drömmer om att en dag få ha sitt egna lilla smultronställe. 

Som liten spenderade jag delar av mina somrar på sommarstället i Furusund där vi var många som spenderade sommardagarna på den stora gräsmattan eller nere vid bryggan. Jag har många fina barndomsminnen från Furusund. 

När vi fick egna barn ville vi ha vårt egna ställe för egna minnen och skaffade oss ett litet sommarhus i Eskilstuna. Här har vi spenderat vartenda sommar i snart 15 år. 
Och det är hit jag och min man kommer flytta när kidsen blir stora.
...Men då bygger vi ut och vårt lilla hus på ca 60kvm blir dubbelt så stort. 

@Inredningochdesign älskar också sitt sommarhus. Vilket vi verkligen förstår! Vilket läge!

Vill du också vara med och inspirera nu under temat SOMMAR, mejla oss
Info@unikau.se
Eller tagga #finahem sommar på instagram. 
Vi kommer fokusera på sommarhuset och med allt vad det innebär. Få se vackra sjötomter. Inspireras av trädgårdar m m. Så fortsätt att kika in!




Inga kommentarer: